Политика за директен маркетинг

ПОЛИТИКА ЗА КОРИСТЕЊЕ НА ЛИЧНИ ПОДАТОЦИ ЗА ЦЕЛИ НА ДИРЕКТЕН МАРКЕТИНГ BLOG.ZK.MK

 

Личните податоци кои се обработуваат од страна на blog.zk.mk може да се користат за директен маркетинг единствено по дадена согласност од страна на лицата чии податоци се обработуваат.

 

Вашата согласнот за користење на лични податоци ја давате при пријавување со ваша емаил адреса во полето “Добивај најинтересни работи и идеи во инбокс!” со што дадената согласност се однесува исклучиво за целите на директен маркетинг со испраќање на известувања и маркетинг материјали на е-меил адресата дадена од страна на давателот на согласноста, без притоа да се врзува ваквата согласност со губење на било кое друго право на давателот во однос на услугите кои се обезбедуваат преку веб страницата. Вие имате право во секое време да побарате од нас да не испраќаме маркетинг соопштенија и да не ги користиме вашите лични податоци за целите на директен маркетинг. Корисникот има право во секое време да се спротивстави на понатамошно обработување на неговите/нејзините лични податоци за директен маркетинг, преку контактирање на Офицерот за заштита на лични податоци за барањето (контакт податоците се во сегментот „Политика за приватност“) или со кликнување на опцијата unsubscribe (повлекување на согласност) во долниот дел на некој од пристигнатите мејлови.

 

zk.mk  и blog.zk.mk  за потребите на спроведување директен маркетинг ја користи платформата MailChimp, трговска марка на Rocket Science Group. Собраните податоци се зачувани на серверите на платформата и се обезбедени од страна на компанијата Rocket Science Group.

 

Последно променето на: 20.7.2021

 

Македонија има голем број земјоделци кои обработуваат мали површини. Расцепканоста на парцелите е проблем за поголемо производство и за намалување на ...
сите 2 | | | веќе видена

Речиси сите ја знаат приказната за потеклото на Адидас и Пума. Два големи спортски бренда кои со децении се во жестока конкуренција еден со друг се производ на ...
сите 10 | | | веќе видена

Изборното ветување граѓаните да станат директни сопственици на дел од државните енергетски компании ЕСМ и МЕПСО, во јавноста отвори повеќе дилеми и прашања. ...
сите 4 | | | веќе видена

„Сезоната за извоз на работна сила практично започна веќе во април, поточно за келнери, готвачи и други работници во угостителството и туристичката ...
сите 13 | | | веќе видена

Кампањата финансирана од ЕУ „Peach Flavours WB“ е програма која има за цел да ги информира европските потрошувачи во Србија, Албанија, Босна и Херцеговина, ...
сите 4 | | | веќе видена

Hyni në Librin e Artë

Emri i përdoruesitFjalëkalim



Perdorues i ri? | Keni harruar fjalëkalimin tuaj? | Anuloj